.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین مرز آتش‌نشانی میاندرود سال آینده بهره‌برداری می‌شود

شمال نيوز- شهردار میاندرود گفت: دومین مرکز آتش‌نشانی میاندرود سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

سید محمد انصارالحسینی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم بازدید از طرح‌های صنعتی این شهرستان در سخنانی با تشریح اهم فعالیت‌های شهرداری در سال‌های اخیر اظهار داشت: توسعه شهر در سال‌های اخیر به ویژه در دور سوم شورای اسلامی شهر، شتاب ویژه‌ای گرفته است که نشان از عزم و همت جدی مدیران شهری در توسعه پایدار شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود دارد.

شهردار مرکز شهرستان میاندرود در ادامه درباره پروژه ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر سورک گفت: این پروژه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با زیربنای 483 متر مربع با اعتباری بیش از 500 میلیون ریال که بخشی از آن توسط استانداری مازندران تأمین مالی شده، ساخته می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این مرکز دارای امکاناتی از قبیل آسایشگاه، سالن مطالعه، سالن ورزش است و امیدواریم بر اساس پیش‌بینی به‌عمل آمده در سال 92 به بهره‌برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشرفت‌های صنعتی کشور در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: ثبت و ماندگاری تاریخی انقلاب اسلامی، مرهون درایت و رهبری حکیمانه امام راحل و مجاهدت همچنین ایثار جوانان و شهدای راه آزادی است.

انصارالحسینی با اشاره به اعمال فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: ملت ایران با رهبری مدبرانه امام راحل و پس از ایشان مقام معظم رهبری طی 34 سال از تمامی فشارها با صلابت و سلامت عبور کرده و این کشور به نقطه امید و اتکای جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان تبدیل شده است./210خ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.